Informacja dotycząca polityki plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu jak najlepszego dopasowania zawartości strony do potrzeb Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce dotyczącej cookies.

ZAMKNIJ

Rosną w Tobie nowe idee?
Porozmawiajmy o nich.

ZAMKNIJ

Dziękujemy za wiadomosć.

Nasz jeleń wysyła już tajny oddział wiewiórek w Twojej sprawie.

ZAMKNIJ

Bohomi

Stara zasada mówi, żeby zyskać, trzeba w coś zainwestować. Tak właśnie postąpiła marka Bohomi, która zainwestowała w… nowy, przyciągający klientów branding.

Pełny obraz

Kluczem do sukcesu w branży finansowej jest zaufanie.

Potencjalni odbiorcy muszą być pewni, że właśnie ta firma najbardziej im się kalkuluje. W takiej sytuacji odpowiedni wizerunek to czynnik, którego po prostu nie da się przecenić. Dlatego inwestycja w niego zwraca się nie tylko w 100%, lecz sprawia, że strzałka w wykresie pnie się ku górze.

Jak to zrobiliśmy?

Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka, a gdy doda się do siebie nowoczesne logo oraz identyfikację wizualną to wynik zapewnia pomnożenie liczby klientów i zysków oraz podzielnie się ze światem dobrym designem.

To właśnie zrobiliśmy, bo tylko takie działania zapewniają najlepsze efekty.

Efekt

Zyski przerosły wszelkie oczekiwania.

Klienci są zachwyceni nowym wizerunkiem firmy, co przekłada się na wciąż rosnące zainteresowanie jej ofertą.

przewiń w dół