Informacja dotycząca polityki plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu jak najlepszego dopasowania zawartości strony do potrzeb Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce dotyczącej cookies.

ZAMKNIJ

Rosną w Tobie nowe idee?
Porozmawiajmy o nich.

ZAMKNIJ

Dziękujemy za wiadomosć.

Nasz jeleń wysyła już tajny oddział wiewiórek w Twojej sprawie.

ZAMKNIJ

Ruch Chorzów

Piłka jest jedna, bramki dwie, a kibiców tysiące. Pytanie jak utrzymać ich fascynację drużyną na meczu oraz poza boiskiem? Znaleźliśmy odpowiedź na to pytanie.

Pełny obraz

Piłkarze Ruchu Chorzów bez problemu podbijają serca fanów podczas meczów.

Naszym zadaniem było przedłużenie tej fascynacji poza stadionem i przyciągnięcie tłumów nowych kibiców.

Jak to zrobiliśmy?

Zaprojektowaliśmy nowe materiały promocyjne, które oddają ducha drużyny. We współpracy z piłkarzami stworzyliśmy plakaty, karty na autografy, kalendarze.

Odwołaliśmy się do sukcesów Ruchu Chorzów oraz jego prestiżowej pozycji. Pozostając wiernymi drużynie oraz słuchając opinii lojalnych fanów, stworzyliśmy zwycięski projekt.

Efekt

Można powiedzieć, że zaliczyliśmy marketingowego hattricka: fani Ruchu pokochali nowy image drużyny, a ich zaangażowanie niezwykle się zwiększyło.

W przeciągu zaledwie kilku miesięcy liczba fanów na Facebooku wzrosła trzykrotnie, a sprzedaż materiałów reklamowych przerosła wszelkie oczekiwania.

Realizacje podjęte przez NANEI skutkowały wzrostem zainteresowania wśród mediów oraz pozytywną opinią wśród kibiców klubu, co pozwoliło na skuteczną realizację założeń strategii marketingowej.

Danuta Chruściel
Dyrektor ds. Marketingu i PR

przewiń w dół