Informacja dotycząca polityki plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu jak najlepszego dopasowania zawartości strony do potrzeb Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce dotyczącej cookies.

ZAMKNIJ

Rosną w Tobie nowe idee?
Porozmawiajmy o nich.

ZAMKNIJ

Dziękujemy za wiadomosć.

Nasz jeleń wysyła już tajny oddział wiewiórek w Twojej sprawie.

ZAMKNIJ

Palarnia Proper

Dla naszego Klienta stworzyliśmy strategię marketingową, która podziałała jak aromat świeżo parzonej kawy o poranku - pobudziła konsumentów do zakupów produktów z najwyższej półki.

Pełny obraz

Czarna jak noc, słodka jak miłość. Kto by nie chciał pić kawy świeżo zmielonej z najlepszych gatunkowo ziaren, sprowadzanych z całego świata?

Każdy by chciał, wystarczy tylko dobra reklama. Kawa nie może być za mocna. To samo można powiedzieć o marketingu. Dlatego by wspomóc naszego Klienta wdrożyliśmy mocną kampanię reklamującą czechowicką palarnię kawy.

Jak to zrobiliśmy?

Zadbaliśmy, by sklep internetowy był tak intuicyjny, by nawet osoba przed pierwszą poranną kawą potrafiła bez wysiłku zrobić w nim zakupy.

Nastawiliśmy się na długofalową strategię, a jej celem było zwiększenie sprzedaży.

Efekt

Jak kofeina na zaspane organizmy, tak nasz marketing zadziałał na rynek.

Sprzedaż wzrosła kilkudziesięciokrotnie, a my przecież nie osiadamy na laurach! Z małymi przerwami na kawę z Palarni Proper pracujemy w pocie czoła nad kolejnymi rozwiązaniami.

przewiń w dół