Informacja dotycząca polityki plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu jak najlepszego dopasowania zawartości strony do potrzeb Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce dotyczącej cookies.

ZAMKNIJ

Rosną w Tobie nowe idee?
Porozmawiajmy o nich.

ZAMKNIJ

Dziękujemy za wiadomosć.

Nasz jeleń wysyła już tajny oddział wiewiórek w Twojej sprawie.

ZAMKNIJ

Florbank

Co zrobić, żeby marka rozkwitła, a komunikacja z klientem szła jak z płatka? Postawić na piękny design i funkcjonalne rozwiązania. Tak właśnie zrobił Florbank.

Pełny obraz

Każdy wie, że w celu pozyskania nowych klientów trzeba siać coraz więcej i dalej.

Nawet jeśli jest się jedną z czołowych hurtowni florystycznych. Firma jest jak kwiat i trzeba nieustannie dbać o to, by się rozwijała i przynosiła owoce, czyli wymierne zyski. Czasem warto spojrzeć na nią z innej perspektywy i zadbać o nowe gałęzie, które pomogą jej rosnąć.

Jak to zrobiliśmy?

Zaczęliśmy od strategii marketingowej, czyli żyznej gleby, która jest bazą dla rozwoju marki.

Na jej podstawie opracowaliśmy nowe logo, identyfikację wizualną oraz stworzyliśmy indywidualny projekt sklepu internetowego, oparty na autorskim CMS-ie. Nie zapomnieliśmy o intrygującym copywritingu. Kolejnym krokiem była obsługa marketingowa i prowadzenie akcji promujących w sieci.

Efekt

Dzięki naszym działaniom klient zbiera teraz bogate plony.

Poprzez sklep internetowy pozyskał nowych klientów, a spójne działania marketingowe sprawiły, że Florbank rozkwita z każdym dniem.

przewiń w dół