Informacja dotycząca polityki plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu jak najlepszego dopasowania zawartości strony do potrzeb Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce dotyczącej cookies.

ZAMKNIJ

Rosną w Tobie nowe idee?
Porozmawiajmy o nich.

ZAMKNIJ

Dziękujemy za wiadomosć.

Nasz jeleń wysyła już tajny oddział wiewiórek w Twojej sprawie.

ZAMKNIJ

My wiemy jak pracować nad Twoim wizerunkiem, a Ty?

Analiza wymagań klienta, rozmowy i briefy

Wynik końcowy projektu często zależy od jego początków. Żeby nie zejść na manowce, zawsze rozpoczynamy od szczegółowych rozmów, w których ustalamy czego tak naprawdę oczekujesz, jaka jest Twoja wizja i zapotrzebowanie.

2-5 dni

Wycena oraz określenie zespołu dedykowanego do projektu

Po procesie analizy, określamy jaka ilość osób będzie pracować przy Twoim projekcie i jakie materiały będą przy nim potrzebne. Na podstawie tych informacji tworzymy wycenę.

2 dni

Strategia komunikacji marki

Strona internetowa oraz wszelkie inne działania interaktywne są niezwykle ważnymi elementami w budowaniu marki. Aby stworzyć najbardziej owocną propozycję potrzeba wielu rozmów, analizy danych i konkurencji oraz burz mózgów.

5-14 dni

Przygotowanie contentu

Kiedy już mniej więcej wiemy co i jak chcemy przekazać Twojemu odbiorcy, skupiamy się na szczegółach. Ważna jest każda informacja, która trafi do Twojego klienta, dlatego tak istotny jest dobór odpowiedniego contentu. Teksty tworzymy na zasadzie storytellingu (nie, nie jest to opowiadanie bajek), by przekaz był jak najatrakcyjniejszy dla odbiorcy.

Media tradycyjne Kreacja

To ten moment, gdy wybieramy się  w leśne ostępy w poszukiwaniu soczystych i dorodnych idei.

5-14 dni

Projektowanie graficzne

Nie można niedocenić tego etapu. W końcu obraz mówi więcej niż tysiąc słów, dlatego warto by był jak najlepszy.

5-14 dni

Produkcja

Nie ważne czy chodzi o druk ulotek, czy realizację spotu. Zawsze będziemy przy Tobie, by pomóc Ci uzyskać doskonały efekt.

Media interaktywne Projektowanie funkcjonalności

To niezwykle ważny etap. Dlaczego? Ponieważ najważniejszą osobą w projekcie jest jego finalny odbiorca. Dlatego zastanawiamy się i testujemy jakie rozwiązania będą dla niego najlepsze, najbardziej intuicyjne i najatrakcyjniejsze. Tworzymy makiety stron, szkielety nawigacji i próbki tekstów, by przetestować, które z nich trafiają w punkt.

5-14 dni

Projektowanie graficzne

To moment, w którym szkielet powoli nabiera ciała. Staramy się, by było ono jak najatrakcyjniejsze. Stawiamy na dobry design i czystość wizualnego przekazu. Przedstawiamy Ci kilka propozycji, z których wybierasz tą finalną.

5-14 dni

Kodowanie, programowanie i wdrożenie systemu zarządzania treścią

Na tym etapie ożywiamy nasze dzieło. Sprawiamy, że wszystkie poszczególne elementy takie jak: strategia, content, UX design i grafika zaczynają tworzyć  całość, która zachwyci Twoich odbiorców. W zespole posiadamy doświadczonych programistów, którzy dobiorą odpowiednie technologie do Twojego projektu.

5-14 dni

Testy działania serwisu na urządzeniach mobilnych i desktopowych

Trzymamy rękę na pulsie, dlatego zawsze testujemy nasze strony na różnych typach urządzeń. Sprawdzamy czy wszystkie funkcjonalności i elementy graficzne działają tak jak powinny. Kiedy jesteśmy zadowoleni z efektu, przesyłamy stronę do Ciebie, abyś również mógł ją przetestować.

5-14 dni

Uruchomienie serwisu online

Wreszcie wybija wielka godzina. Możemy pokazać całemu światu to, nad czym tak intensywnie pracowaliśmy… ale tak naprawdę to jeszcze nie jest koniec.

Dalsza obsługa posprzedażowa

Marketing jest jak żywy organizm. Nieustannie może się zmieniać, reagować na akutalne potrzeby użytkowników i te pojawiające się… o to właśnie dbamy. Przeprowadzamy badania zachowania użytkowników, testy A/B i reagujemy na nie odpowiednimi krokami. Wprowadzamy nowe funkcjonalności, które mają na celu zwiększenie konwersji i optymalizację Twojego wizerunku, tak by niezmiennie trafiał do Twoich odbiorców.

przewiń w dół